P20 kilpailun säännöt

Facebook-kilpailun säännöt

Osallistumisaika Osallistumisaika alkaa kilpailujulkaisun julkaisemisesta 16.4.2019 jatkuen 22.4.2019 klo 23.59 asti. Kaiken kaikkiaan arvontajulkaisuja julkaistaan P20 Facebook-kanavalla 1 kpl. Osallistuminen tapahtuu tykkäämällä julkaisusta tai kommentoimalla sitä.

Arvonnan järjestäjä Arvonnan järjestää Orkla Care / P20 (jäljempänä “Järjestäjä”).

Arvonnan palkinto Arvonnan palkinto on yksi joukkuelippu Helsinki Running Dayn maratonviestiin. Viesti on neljän hengen joukkuekilpailu (arvo 260€). Palkintoja arvotaan 1 kappale. Voittoa ei voi muuttaa rahaksi. Tietoa tapahtumasta: https://www.helsinkicityrunningday.fi/helsinkicitymarathonviesti/

Arvonta ja osallistuminen Palkinto arvotaan kaikkien osallistujien kesken 23.4. klo 23.59 mennessä. Arvontaan voivat osallistua kaikki luonnolliset henkilöt pois lukien järjestäjän työntekijät ja heidän perheenjäsenensä.

Voitoista ilmoittaminen Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti yksityisviestillä, kun arvonta on suoritettu ja voittajan etunimi julkistetaan kilpailujulkaisun kommenttikentässä.

Järjestäjän vastuu Järjestäjä ei vastaa palkintoon liittyvistä mahdollisista vahingoista. Kilpailun järjestäjän vastuu kilpailun osanottajia kohtaan ei voi ylittää näissä virallisissa säännöissä mainitun palkinnon määrää tai arvoa. Osallistumalla kilpailuun osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä kilpailun sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä liittyen kilpailuun osallistumiseen tai palkinnon vastaanottamiseen. Järjestäjä pidättää oikeuden sääntömuutoksiin ilmoittamalla niistä kilpailun verkkosivulla.

Henkilötietojen käsittely ja käyttäminen markkinoinnissa Voittajilta kerättäviä yhteystietoja käytetään kilpailun toteuttamiseen ja siitä tiedottamiseen. Vastanneiden nimi- ja yhteystietoja ei käytetä kilpailun ulkopuolisiin markkinointitarkoituksiin ilman vastaajan erillistä lupaa. Lue lisää tietosuojasta: https://www.orkla.com/legal/fi/tietosuoja/.

Facebook ei ole millään tavalla mukana kilpailussa.